سنگ نمک گاو

سنگ نمک گاو از جمله مکمل های غذایی دام است که به گونه های مختلفی مورد استفاده این حیوان قرار می گیرد و در بازار نیز به صورت بسته بندی شده و در اوزان مختلف می توان آن را تهیه نمود که قیمت های آن بسته به کیفیت متفاوت بوده و در صورتی که به صورت عمده به فروش برسد بسیار ارزان و باصرفه خواهد بود.

سنگ نمک گاو

دلایل استفاده از سنگ نمک برای گاو

انواع سنگ نمک برای گاو جهت درمان و پیشگیری از بیماری های گوارشی و میکروبی به صورت دانه بندی شده و به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار گرفته و به همراه غلات و علوفه مورد استفاده دام قرار می گیرد.

نمک دارای کلر و سدیم بوده که در اعمال حیاتی حیوانات تاثیر بسزایی دارد و مصرف آن از بروز مشکلات گوارشی در این دام ها جلوگیری نموده و سیستم ایمنی آنها را تقویت می کند و باعث تنظیم قلیایی خون و جذب اسید آمینه خواهد شد، لذا از جمله مکمل ارزان برای دام خواهد بود.

نمک باعث ارسال پیام عصبی، انقباض ماهیچه ای، جذب موثر اسیدهای آمینه و مونوساکاریدها از روده و حفظ ضربان منظم قلب در دام خواهد شد، نمک دام شیرده از شیر دفع شده و باعث اختلال در جذب سدیم خواهد شد و در هوای گرم نیز عرق کردن حیوان باعث دفع نمک بدن آنها شده و در نتیجه تمایل آنها به خاک خوری، رقیق شدن ادرار، تشنگی حاد و تغذیه غیر خوراکی شده و در نتیجه باعث اسهال، ناباروری، کاهش شیر، تشنج، کما، آسیب مغزی و کاهش وزن خواهد شد.

سنگ نمک گاو

خرید سنگ نمک گاو به قیمت معدن

خرید سنگ نمک گاو در مرکز فروش ما به راحتی انجام پذیرفته و خریدار می تواند آن را با کیفیت ممتاز و قیمت منحصر به فردی تهیه کند، این مرکز نیز سعی می کند با شناختی که در این عرصه دارد با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز بازار را رفع کند.

قیمت سنگ نمک بسته به منطقه ای که از آن استخراج شده متفاوت می باشد و شیوه بسته بندی، هزینه های حمل و نقل و کیفیت نیز بر نرخ آن تاثیر گذار می باشد، این سنگ دارای رنگ سفید بوده و بسته به ناخالصی هایی که دارد دارای رنگ های مختلفی می باشد که بسته به خلوص نیز دارای نرخ های مختلفی بوده است.

سنگ نمک گاو

قیمت سنگ نمک در نظام عرضه و تقاضا مشخص شده و در صورتی که به صورت عمده و یا به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر خواهد بود، این محصول نقش موثری در سلامت دام داشته و از خرید و فروش بالایی نیز برخوردار می باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.