نمک دامی

فروش عمده نمک دامی با بهترین قیمت، کیسه 25 کیلویی لمینت ضد رطوبت، سنگ نمک سفید یک دست، بارگیری رایگان،برای خرید نمک دامی صادراتی تماس بگیرید.

سنگ نمک برای در امان ماندن دام از بیماری های گوارشی لازم است که خواص نمک دامی شامل مواردی چون تقویت سیستم عصبی، سیستم عضلات داخلی بدن حیوان را تقویت و حجم مایعات را در بدن تنظیم می کند.

فروش عمده نمک دامی با بهترین از طریق نمایندگی های هر برند صورت می گیرد برای افرادی که در این زمینه مشاوره برای انتخاب برند دارند بهترین راه این است که از همین مرکز مشاوره و خرید نمایید و اگر راه شما دور است از درگاه اینترنتی خرید اینترنتی و غیر حضوری خود را به انجام رسانید.

مسیر های تهیه نمک دامی

مسیرهای تهیه نمک دامی به دو عامل مواد اولیه تشکیل دهنده نمک دامی و روند و مسیر تولید آن می باشد.

مواد اولیه سنگ معدن استخراج شده است که به وسیله آسیاب خرد شده و دانه بندی می شود و دانه های ریز و درشت از هم جدا می شود باید یک نکته را در نظر داشته باشید که دانه های 0.2 ریزتر را از دانه ها جدا کنید زیرا این دانه به راحتی رظوبت را جذب می کنند و به کلوخ تبدیل می شود کلاه برداران ماده ضد کلوخ را به نمک زده و به مشتری جنس  قلابی می فروشند.

اندازه دانه ها باید بین 80 مش تا3 مش باشد که مرحله بعد از آسیاب این است دانه را براساس سایز جدا و بسته بند می شود و روی آن برند زده می شود  و در مرحله نهایی که آنالیز محصول است باید کلوخ جدا شده از نمک  ،کد و مشخصات محصول که روی برچسب درج می شود چک می شود.

نمک دامی

قیمت نمک دامی به صورت عمده

ایران یکی از کشورهایی است که دارای معادن نمک بسیار زیاد و با درجه خلوص بالا می باشد و قیمت نمک دامی  بر اساس فروش داخلی و خارجی مشخص می شود ایران یکی از کشورهای صادرکننده نمک دامی در بسته بندی زیبا می باشد که دلیل صادراتی بودن این است که نمک دامی غنی از سدیم می باشد و بیشتر به کشورهای عراق ،عمارت، روسیه صادر می شود قیمت نمک دامی صادراتی از طریق ارز مشخص می شود.

قیمت روز سنگ نمک

برای اطلاع از قیمت روز سنگ نمک از این صفحه بازدید نمایید

نمک دامی

قیمت نمک دامی به صورت عمده از طریق سایت به مشتریانی که با کارشناسان در تماس هستند اعلام می شوند و مشتریان می توانند نمک دامی ارزان را در تخفیفات فصلی و یا تخفیف مخصوص مشتریان قدیمی خریداری نمایید حال باید این نکته را در نظر داشته باشید که شما برای خرید باید برند مورد نظر خود را که از لحاظ کیفیت قبول دارید اخبار تغییر قیمت آن را زیر نظر بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.