نمک دامی

فروش عمده نمک دامی به قیمت معدن، نمک پودری و کریستالی مخصوص خوراک دام، سنگ نمک سفید یک دست، سنگ نمک سفید رگه دار با قیمت بسیار ارزان.

تغذیه ی دام و طیور، نقش اساسی در سلامت و کیفیت رشد آنها دارد، پرورش دهندگان انواع دام، علاوه بر استفاده از مواد غذایی و مکمل های گوناگون برای خوراک این حیوانات، از سنگ نمک که ماده ای ضد عفونی کننده، با خواص درمانی زیادی است، نیز استفاده می‌کنند، فروش عمده سنگ نمک دامی به قیمت معدن توسط این سایت انجام می پذیرد.

نمک دامی

دلایل استفاده از سنگ نمک برای دام

همانطور که می‌دانید از زمان های قدیم، از سنگ نمک به دلیل وجود املاح مفید در آن و داشتن آثار مثبت و خواص درمانی، برای تغذیه ی دام و طیور استفاده می کردند.

امروزه با پژوهش هایی که صورت گرفته، نقش این ماده ی غذایی در پیشگیری و درمان بیماری های گوارشی حیوانات به اثبات رسیده است، دلایل استفاده از سنگ نمک برای دام، به این موارد محدود نمی شود.
این ماده ی طبیعی، علاوه بر اینکه باعث جذب بهتر اسید های آمینه در بدن جانور شده، در تنظیمات مایعات موجود در بدن دام و همچنین تقویت عضلات داخلی، بهبود عملکرد سیستم عصبی و هورمونی حیوان نیز نقش اساسی دارد.

یادداشت

نمک پودری و کریستالی از پرمصرف ترین نمک های خوراک دام می باشند

وجود املاح مفیدی چون؛ کلسیم، پتاسیم، منیزیم، مس، سدیم و … در این ماده ی مفید، باعث شده تا دامداران و پرورش دهندگان طیور، از این نمک دامی طبیعی، به صورت گسترده ای استفاده کنند.

به طور کلی گنجاندن نمک در رژیم غذایی حیوانات پرورشی، باعث وزن گیری بهتر و رشد سریع آنها شده و  در افزایش سود دهی مراکز تولیدی تاثیر ویژه ای خواهد داشت.

نمک دامی

عرضه مستقیم نمک دامی هالیتو

قیمت نمک دامی و کیفیت آن، برای بسیاری از خریداران عمده ی این ماده، اهمیت ویژه ای دارد، در صورتی که به هر دلیلی، مراکز پرورشی، این نوع نمک را از جیره ی غذایی حیوانات، حذف کنند، ممکن است آسیب های زیادی را به احشام خود، وارد کنند.
کمبود این ماده، علاوه بر صدمه به سیستم عصبی و حرکتی حیوان، باعث کاهش وزن، کاهش باروری و حتی کاهش شیر و چربی بدن جانور شده و از لحاظ اقتصادی برای دامدار و پرورش دهنده، به صرفه نخواهد بود.

سنگ نمک مورد استفاده برای تغذیه ی حیوانات باید فاقد هرگونه آهن و منیزیم باشد، زیرا وجود این دو املاح، ممکن است باعث ایجاد مسمومیت های خاصی برای جانور شود.

نمک دامی

مراکز تهیه انواع نمک دامی، این محصول را به صورت سنگ نمک، کلوخه سفید و قالبی، عرضه می کنند، این مواد ویژه، علاوه بر فروش گسترده ی داخلی، به صورت منظم و برش خورده نیز تولید شده و وارد بازارهای خارجی می شود.

عرضه مستقیم نمک دامی هالیتو که از بهترین نمونه های تولیدی این محصول است، توانسته است نیاز بسیاری از مصرف کنندگان این حوزه را تامین کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.