سنگ نمک سختی گیر

فروش سنگ نمک سختی گیر با کیسه 20 کیلویی ارسال رایگان به سراسر تهران، ثبت سفارش در تمام ساعات شبانه روز، درصد خلوص 99.5 از بین برده تمامی رسوبات و احیای رزین.

سنگ نمک سختی گیر از فرآورده هایی است که جهت از بین بردن سختی آب و همچنین برخی تجهیزات صنعتی به کار برده می شود. این عمل به کمک دستگاه خاصی انجام می گیرد که طی آن سختی آب که به دلیل یون های موجود در آن است با کاهش همراه می شود. سنگ نمک هالیتو به عنوان یکی از نمونه های موجود از محل فروش آن قابل تهیه در مقادیر مختلف می باشد.

سنگ نمک سختی گیر

سنگ نمک سختی گیر چیست؟

آب از عناصری است که به دلیل ویژگی های فیزیکی و شیمیایی که دارد برای کاربری های مختلف نیازمند ترکیبات خاص و انجام فرایند های مختلف در آن می باشد. از جمله این ترکیبات، نمک سختی گیر است که به کمک این فرایند می آید. سختی موجود در آب به دو گونه تقسیم می شود که عبارت است از:

سختی کربناته یا موقت که با جوشاندن آن از بین می رود.

سختی غیر کربناته یا دائم که برای از بین بردن آن نیاز به استفاده از ترکیبات خاصی مانند سنگ نمک سختی گیر می باشد.

سختی آب عاملی است که در بسیاری از کاربرد های صنعتی با بروز مشکلاتی همراه است که به این منظور با استفاده از نمک سختی گیر می توان این مشکلات را به سهولت برطرف نمود.

سنگ نمک سختی گیر

به کمک این نوع نمک مواد و یون های موجود در آب مانند یون های منیزیم و کلسیم حذف شده و به گونه ای موثر قابل استفاده می شود.

لزوم استفاده از موادی مانند نمک سختی گیر در بسیاری از تجهیزات و ماشین آلات صنعتی جهت جلوگیری از رسوب گذاری الزامی است. این امر استفاده از آب را در منابع آبی تسهیل نموده و به آن روندی بهبود دهنده می بخشد. عدم توجه به این امر در دراز مدت سبب بروز آسیب های جدید و تحمیل هزینه های اضافی در ماشین آلات مختلف خواهد شد که صنعت گران را ضرر های جبران ناپذیر همراه خواهد ساخت.

یادداشت

برای سختی گیری باید از سنگ نمک مخصوص احیای رزین استفاده کنید

خرید سنگ نمک سختی گیر ویژه دیگ بخار

همان طور که در بالا نیز به آن اشاره شد، خرید سنگ نمک جزئی از فرایند های کاری در هر بخش صنعتی را نشان می دهد. از جمله تجهیزاتی که نیازمند استفاده از نمک سختی گیر می باشد دیگ بخار است.

ببینید

مطالب بیشتری را درباره سنگ نمک سختی گیر اینجا دنبال کنید

سنگ نمک سختی گیر

جهت خرید این نوع سنگ نمک با درجه خلوص بالا این مرکز می تواند مشاوره های لازم را به خریداران ارائه نماید. سنگ نمک با کیفیت و درجه خلوص مختلفی تهیه می شود که علت آن متفاوت بودن کاربری های آن می باشد. عموما نمک هایی که حاصل تبلور مجدد بوده، فاقد ید بوده از انواع با کیفیت نمک به شمار می آیند که در دیگ بخار به کار برده می شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.