طراحی اتاق نمک

امروزه طراحی اتاق نمک در ایران با روش های بسیار پیشرفته و با قیمتی مقرون به صرفه انجام می شود، اتاقهایی پوشیده شده از نمک که برای درمان بسیاری از بیماریهای جسمی و روحی فواید زیادی دارد و با نور پردازی بسیار شیک و زیبا و رنگ بندی ملایم موجب کاهش فشار و استرسها می شود .

تجهیزات مورد نیاز طراحی اتاق نمک

در گذشته پیشینیان برای درمان بعضی از بیماریها به غارهای نمکی پناه می جستند اما امروزه در دنیای پیشرفته و شلوغ این امکان وجود ندارد، به این منظور شرکت های گوناگونی اقدام به شبیه سازی و طراحی این غارهای نمکی نموده اند و اتاق های نمکی بسیار مجهزی را ساحته اند در این اتاقها ضمن این که دیوارها، کف و سقف پوشیده از نمک می باشد بوی گرد نمک توسط یک ژنراتور تولید می شود که تکمیل کننده ی خواص درمانی این اتاقها می باشد و جریان بهبودی را سرعت می بخشد و توجه و استقبال بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است .

مرحله اول برای راه اندازی این اتاقها طراحی و نقشه کشی آنها است که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است چرا که طراحی زیبا و آرامش بخش تاثیر بسیاری در جذب افراد دارد و مرحله بعد استفاده و به کارگیری مواد و مصالح مرغوب و با کیفیت می باشد که استفاده از هنر طراحان و متخصصان ماهر را می طلبد و نیز باید سیستم گرمایشی مطلوب را در آن اجرا نمود و این که باید به مسائل ویژه ای مانند ظرفیت و تعداد نفرات استفاده کننده و شرایط آب و هوایی منطقه مورد استفاده، نوع سیستم تهویه و … را مورد توجه قرار داد .

ماده اصلی به کار گرفته شده در این اتاقها نمک است و در دیوارها می توان برای استحکام بیشتر اول از قاب های چوبی و بعد از آجر نمک استفاده نمود .

طراحی اتاق نمک

ساخت اتاق نمک با نازل ترین قیمت

برای ساخت اتاق نمک با پایین ترین قیمت شرکت های معتبر با امکانات ویژه طراحی فضا و نور پردازی این اتاقها را انجام می دهند، این اتاقها پوشیده شده از لایه های نمک در دیوارها، کف و سقف می باشد که افراد زیادی برای درمان بسیاری از بیماریها از آن استفاده کرده و نتیجه مطلوب را دریافت می نمایند .

طراحی اتاق نمک

شرکت های طراحی کننده اتاق نمک با ایجاد فضایی آرام و دل نشین و نور پردازی بسیار زیبا و رنگ بندی های ملایم محیطی کاملا طبیعی را فراهم می آورند تا موجب رضایت و آرامش روحی استفاده کنندگان و التیام دردهای جسمی آنان گردد .

کاربرد این اتاقها بیشتر در مراکز تفریحی و ورزشی، کلینیک های پزشکی و درمانی، سالن های یوگا و برج های بزرگ می باشد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.