نمک پودر صنعتی

استفاده از نمک از گذشته برای خوش طعم شدن غذاها در میان مردم رایج بوده است و به روش های مختلفی آن را تولید می کردند. اما امروزه به غیر از نمک خوراکی از نمک پودر صنعتی نیز استفاده می شود که برای موارد دیگری کاربرد دارد.

بزرگ ترین مرکز نمک پودر صنعتی در کشور در بیشتر شهر های کشور که معمولا دریاچه شور دارند وجود دارند و کارخانجاتی را ایجاد کرده اند. نمک پودر صنعتی درجه خلوص کمتری نسبت به نمک خوراکی دارد.

کاربرد های نمک پودر صنعتی

انواع نمک پودر صنعتی وجود دارد که دارای کاربرد های مختلفی در زندگی ما می باشد که به چند مورد از این کاربرد ها اشاره می شود و عبارتند از:

  • از نمک صنعتی برای تصفیه خانه ها و هم چنین تصفیه آب و فاضلاب استفاده می شود تا آب سالم تر باشد و برای سخت گیری آب نیز گاهی اوقات از آن استفاده می کنند. 
  • از این نوع نمک برای دام داری و دام پروری ها نیز استفاده می شود حتی این نوع نمک را در دباغی ها نیز به کار می برند. 
  • در احیای سنگ رزین نیز این نوع نمک کاربرد دارد، البته با ایجاد تغییرات بسیاری این کار قابل انجام است. 
  • در تهیه وسایل آرایشی و بهداشتی و همچنین جهت تهیه سرم ها با مقدار معین از آن استفاده می شود. 
  • از این نوع نمک در راه و ترابری و در شهرداری ها برای زمانی که یخبندان و برف زیادی در معابر و جاده ها وجود دارد سازمان شهرداری از آن استفاده می کند. 
  • مورد دیگری که از آن استفاده زیادی می شود در اکثر کارخانجات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و کارخانه کنسرو سازی نیز استفاده می شود. 

نمک پودر صنعتی

تهیه نمک پودر صنعتی از کارخانه

نمک پودر صنعتی به روش های مختلفی در کارخانه تولید می شود و با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان در اختیار خریداران قرار می گیرد و به دلیل همین ویژگی ها افراد زیادی در داخل و خارج از کشور آن را سفارش داده و خریداری می کنند.

قیمت نمک پودر صنعتی به چند عامل بستگی دارد:

اول این که به نوع برند و کارخانه سازنده این محصول و همچنین نوع ماده به کار رفته و مساله دیگر که در قیمت تاثیر گذار است این است که اگر به صورت فله ای خریداری شود قیمت آن خیلی ارزان تر می باشد.

ببینید

اطلاعات بیشتری را درباره نمک پودری در این صفحه ببینید

نمک پودر صنعتی

فروش بیشتر این محصول صنعتی باعث تولید بیشتر آن شده است و این تولید و فروش بیشتر موجب گردیده است افراد زیادی که زمینه شغلی ندارند در این حیطه مشغول به کار شوند و همچنین بر روند تولید اقتصادی کشور نیز تاثیر زیادی بگذارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.