سنگ نمک آشپزی

فروش ویژه سنگ نمک آشپزی با دو اندازه مختلف، 15*25 و 20*40 با ضخامت 5 سانت، در دو رنگ سفید و نارنجی، حداقل سفارش 7 عدد می باشد.

سنگ نمک آشپزی به صورت ویژه و با یک قیمت مناسب به فروش می رسد. این محصول در سال های اخیر مشتریان زیادی داشته و به عنوان یک روش کاملا سالم و بدون ضرر برای طبخ انواع غذاها شناخته شده است. پخت و پز به کمک این سنگ سبب می شود غذا با کمترین مقدار روغن و نمک طبخ شده و مزه خوبی هم داشته باشد. فروش به صورت اینترنتی انجام می شود و شما می توانید انواع باکیفیت آن را از ما به صورت آنلاین سفارش دهید.

سنگ نمک آشپزی

مشخصات سنگ نمک آشپزی

سنگ نمک یکی از روش های نوین طبخ غذا با کمترین میزان روغن است. این نوع سنگ ها خاصیت دارویی و درمانی نیز دارند. معمولا به صورت صفحه ای در بازار موجودند و در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارند. سنگ نمک گریل برای پخت انواع غذاها قابل استفاده است. سایز و ابعاد مختلف آن سبب می شود بتوان هر نوع غذای گوشتی که زمان پخت آنها زیاد است، را هم بر روی آن طبخ نمود.

در حال حاضر این سنگ ها در ابعاد 40*20 و 15*25 تولید می شوند. انتخاب ابعاد ارتباط مستقیم با کاری دارد که قرار است با آن انجام شود. شوری کمتری نسبت به انواع دیگر نمک ها دارد و به همین دلیل برای درمان برخی از بیماری ها مانند فشار خون بالا مفید است.

افرادی که دچار این بیماری هستند می توانند با خیال آسوده غذای مورد نظر را بر روی این سنگ طبخ کنند. البته حرارت باید کاملا ملایم باشد تا غذا دچار سوختگی نشود و کاملا پخته شود.

برای استفاده بهتر می توانید این نوع سنگ را بر روی یک پایه نصب و به صورت فر آن را درست کنید. غذای طبخ شده بر روی این سنگ کاملا بهداشتی بوده و کمترین ضرر را برای بدن دارد.

سنگ نمک آشپزی

راهنمای خرید سنگ نمک آشپزی

برای خرید سنگ نمک مخصوص آشپزی کافیست با ما به صورت تلفنی یا از طریق واتس آپ یا اینستاگرام تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره سنگ نمک مخصوص آشپزی یا همان سنگ گریل کافیست سایت ما را مطالعه کنید مطمئنا مطالب جذاب زیادی را پیدا خواهید کرد.

امروزه استفاده از این نوع سنگ ها به خصوص در رستوران ها مرسوم شده و یکی از بهترین شیوه های پخت با هزینه پایین است. برای خرید در اندازه دلخواه کافیست یک جستجوی ساده انجام دهید.

سنگ نمک آشپزی

مدل های مختلف را بررسی و بر اساس نوع نیاز خود، محصول را سفارش دهید. خرید در همه ساعات شبانه روز قابل انجام بوده و خریداران عمده می توانند با یک تخفیف مناسب و با قیمتی زیر قیمت بازار آزاد سنگ نمک آشپزی را سفارش داده و خریداری نمایند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.