سنگ نمک خام

مرکز فروش و صادرات سنگ نمک خام معدنی گرمسار، سنگ نمک آجری، سنگ نمک خوراکی، سنگ نمک دامی، بازار سنگ نمک سختی گیر در تهران با هزینه حمل رایگان.

آشنایی با سنگ نمک خام معدنی

سنگ نمک خام فرآورده ای طبیعی است که انسان از هزاران سال قبل با آن آشنایی داشته و به گونه های مختلف آن را مورد استفاده قرار داده است.

در طول تاریخ از این کانی یا همان سنگ نمک استفاده های مختلفی شده و متون تاریخی و پزشکی گواه این مطلب است برای مثال پزشکان یونان باستان به بیمارانی که مشکلات تنفسی داشتند توصیه می کردند تا بخار برخاسته از سنگ نمک را تنفس کنند این شیوه در دوره های تاریخی متعدد مورد استفاده قرار گرفته و پزشکان در عصر حال آن را تایید کرده اند.

سنگ نمک خام محصولی است که در موارد مختلف زندگی و صنعتی کاربرد دارد به طور کلی سنگ نمک خام به کلوخه سنگ نمک گفته می شود که بر روی آن عملیات تکمیلی خاصی مثل تصفیه کردن و یا فرآوری انجام نگرفته باشد.

سنگ نمک خام

کاربرد سنگ نمک خام

سنگ نمک خام برای موارد مختلف کاربرد دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • مصارف خوراکی: شاید رایجترین استفاده از سنگ نمک همین مورد خوراکی باشد که اولین استفاده بشر از این محصول طبیعی است که تاکنون نیز ادامه دارد البته نمونه های خوراکی سنگ نمک همواره درصد خلوص بسیار بالایی دارند و برای تولید غذا، نان، استفاده در رستوران ها و دیگر صنایع غذایی کاربرد دارد.
  • مصارف تزئینی: این نوع از سنگ نمک به صورت تکه های بزرگ و یا صخره ای عرضه می شود و می‌توان بر روی آن اطلاعات و علائم مورد نظر خود را ثبت کرد و به عنوان یک محصول تزئینی و تبلیغاتی استفاده کرد.
  • مصارف تصفیه و سختی گیری آب: سنگ نمک حاوی سدیم زیادی است و می تواند آب سخت را به آب نرم تبدیل کند، و به همین دلیل در موارد تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد و یک تصفیه کننده طبیعی است.

سنگ نمک خام

تولید آجر نمک

سنگ نمک به عنوان مهمترین ماده اولیه تولید آجر نمک به شمار می رود و این آجر عمدتا برای اجرای پروژه‌های نما و تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. آجر نمک در درجه های کیفی مختلفی تولید می شود و بسته به محل کاربرد می توان نوعی خاص از آن را تهیه کرد.

سنگ نمک خام

سنگ نمک خام خوراک دام

سنگ نمک برای خوراک دام نیز کاربرد داشته و از هزاران سال قبل چوپانان و دامپروران عادت داشتند که همواره یک تکه سنگ نمک در آغل حیوانات قرار می دادند و این موضوع به چاق شدن دام ها کمک می کرد. امروزه نیز از سنگ نمک در جیره غذایی دام ها استفاده می شود و این نوع از سنگ نمک، در کیفیت های مختلفی تولید می شود.

سنگ نمک خام

فروش عمده سنگ نمک خام معدنی

سنگ نمک خام محصولی است که از معادن مختلفی در سراسر کشور برداشت می شود و بسته به نوع معدن و جایگاه جغرافیایی آن کیفیت مختلفی دارد اما بهترین کیفیت آن که مربوط به سنگ نمک صادراتی است متعلق به شهر گرمسار است.

سنگ نمک خام

مجموعه سنگ نمک هالیتو بزرگترین تامین کننده سنگ نمک گرمسار در ایران است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.