چراغ خواب سنگ نمک

چراغ خواب سنگ نمک از جمله محصولات لوکسی هستند که از بلور های درخشانی از نمک تشکیل شده اند و به دلیل خواص  انرژی درمانی که دارند، همچنین قیمت ارزان و اینکه در دفع انرژی های منفی موثر عمل می کنند، در دنیای امروز استقبال فراوانی از آنها می شود.

مدل های چراغ خواب سنگ نمک

آباژور سنگ نمک را می توان در طرحها و رنگ های متنوعی در بازار یافت کرد، چرا که این محصولات ویژگی های بسیار زیادی دارند. از خواص ویژه سنگ نمک  که باعث جذابیت های آن می شود، این است که جز اشیا پر انرژی محسوب می شود.

همانطور که می دانید سنگـ نمک از کانی سدیم کلرید تشکیل می شود و با نام هالیت یا کلرید سدیم شناخته می شود. با ورود ناخالصیها به بلور هالیت این کانی زیبا به رنگ های گوناگون در می آید.

مثلا با اضافه کردن اورانیوم و کربن رنگ آن سیاه خوش رنگ می شود که بسیاری از افراد این نمونه از سنگ نمک را دفع کننده موثر انرژی های منفی دانسته و خواص فراوانی را به آن نسبت می دهند. به همین جهت استفاده از آن در ساخت چراغ خواب سنگ نمک را می توان ایده ای خلاقانه دانست.

بلور های درخشنده نمک منبع طبیعی تولیدکننده یون یا همان ذرات باردار هستند. هنگامی که نور خورشید به این سنگها می تابد در آن انرژی خاصی تولید می شود که در نتیجه این فرآیند یونیزاسیون به چشم قابل رویت نمی باشد.

با توجه به اینکه کریستال نمک یک ماده معدنی با ساختار اتمی است و این توانایی را دارد که به طور دایمی از حالت باوری به حالت مایع و برعکس تغییر حالت دهد، این خواص آن، باعث شده تا از سنگ نمک در ساخت اشیاء لوکس و شیک مانند چراغ خواب سنگ نمک و محصولاتی از این دست به وفور استفاده شود.

چراغ خواب سنگ نمک

قیمت فروش چراغ خواب سنگ نمک

کاربرد سنگ نمک در ساخت محصولات لوکس تزیینی این روزها رونق زیادی داشته است که می توان این میزان از جذابیت های این محصول را به خواص آن ربط داد. یکی از محصولات شیک تزیینی و لوکس تهیه شده از سنگ نمک، انواع مدل های زیبای چراغ خواب سنگ نمک است که قیمت فروش این محصولات با توجه به ظرافت و زیبایی های محصول و همچنین ابعاد آن متغیر می باشد.ساخت چراغ خواب از مواد اولیه ای مانند سنگ نمک که این روزها در انرژی درمانی به عنوان دافع انرژی های منفی شناخته می شود، ایده ای جذاب است و با استفاده از این محصول در اتاق خواب، آن هم در ساعاتی که فرد نیاز به استراحت و خواب آرام دارد، در اثر بخشی این سنگ تاثیر گذار خواهد بود.قیمت چراغ خواب سنگ نمک بر اساس پارامتر های متفاوت متغیر است، مثل:

  • سنگ مناسب
  • نوع برش
  • نوع بسته بندی
یادداشت

برای مشاهده قیمت سنگ نمک های تزیینی از این صفحه بازدید نمایید

چراغ خواب سنگ نمک

شما می توانید حتی در خرید عمده این چراغ های خاص و منحصر به فرد از تخفیف های مناسب بهره مند شوید. البته میزان تخفیف و قیمت عمده آن بسته به تعداد سفارشات شما دارد. برای آگاهی بیشتر از شرایط فروش، تعیین قیمت و میزان تخفیف می توانید با مشاوران فروش آنها در تماس باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.