صادرات سنگ نمک عمده و تحویل در کشور مقصد، سنگ نمک نارنجی، سنگ نمک قرمز، سنگ نمک آبی،سنگ نمک خوراکی، بسته بندی سنگ نمک در کیسه جامبو بگ.

سنگ نمک یکی از معروفترین مواد معدنی موجود در طبیعت است. مواد معدنی موجود در سنگ نمک اکثراً سدیم و کلر و به صورت ترکیب کلرید سدیم  می باشند. کلرید سدیم همان ترکیبی است که همه ما در طی دوران تحصیل با آن به خوبی آشنا شده ایم. سنگ های نمک می توانند رنگ های متفاوتی داشته باشند یا بدون رنگ باشند.

علاوه بر این درجه خلوص این سنگها متفاوت است ولی مهمترین مشخصه این سنگها تشابه با نمک خوراکی است. انواع سنگ نمک کدامند و سنگ نمک عمده به شکل صادر می شود؟ در ادامه با ما بمانید تا بر اطلاعاتتان در مورد سنگ نمک افزوده شود.

معرفی انواع سنگ نمک برای صادرات

کشور ایران و به ویژه شهر گرمسار دارای معادن بزرگ سنگ نمک می باشد. سنگ نمک به شکل های بسیار متفاوت در رنگ های مختلف وجود دارد و استفاده های مختلفی از آن می‌تواند انجام شود.

وجود معادن بزرگ سنگ نمک در ایران زمینه صادرات این محصول را به کشورهای همسایه فراهم کرده است. سنگ نمک به کشورهایی مانند چین، روسیه و ترکیه صادر می شود. در اینجا به معرفی انواع سنگ نمک صادراتی ایران می پردازیم.

سنگ نمک عمده

سنگ نمک هیمالیا : نام دیگر آن سنگ نمک صورتی یا نارنجی  است که در ایران به وفور وجود دارد منتها مقدار یا فراوانی آن از سنگ نمک سفید کمتر است.

سنگ نمک نارنجی برای ساخت سنگ های زینتی، آجر نمک، سنگ نمک آشپزی استفاده می‌شود.

سنگ نمک آشپزی : استفاده از این سنگ نمک در چند سال اخیر مرسوم شده است. قطعه بزرگی از سنگ نمک را تراش داده و برای پخت و پز غذا از آن استفاده می کنند.

سنگ نمک سفید : رایجترین سنگ نمک مورد استفاده و فراوانترین آن می‌باشد.

سنگ نمک قرمز : قرمز بودن این سنگ به علت وجود عنصر آهن در این سنگ به مقدار زیاد می باشد. در برخی از کشورها این سنگ را بدون تصفیه مصرف می کنند.

نمک خوراکی یا نمک سفره : این نمک مصرف خوراکی دارد. نمکی که در سفره‌های همه ما وجود دارد از این نوع می باشد.

نمک صنعتی : عملیات تصفیه روی این سنگ نمک  انجام نمی شود و بیشتر در زمستان‌ها برای ذوب کردن یخ جاده ها از آن استفاده می شود.

سنگ نمک صادراتی دام : این سنگ نمک برخی از احتیاجات دام را به مواد معدنی برطرف می کند.

سنگ نمک آبی : این سنگ کاربرد خوراکی دارد و بسیار نایاب است و عمده خریداران آن کشورهای اروپایی می باشند.

سنگ نمک عمده

خرید سنگ نمک عمده بدون واسطه

اکنون با اطلاع از انواع سنگ نمک صادراتی می توانید برای خرید سنگ نمک اقدام کنید. شما می توانید بدون واسطه و با تماس با مدیر فروش ما از قیمت سنگ نمک عمده مطلع شده و هر مقدار از سنگ نمک مورد نیازتان را سفارش داده تا برایتان ارسال و در اسرع وقت به دستتان برسد.

سنگ نمک عمده

مجموعه سنگ نمک هالیتو کمترین نرخ حمل دریایی و زمینی را در اختیار مشتریان خود می‌گذارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.