سنگ نمک دام

صادرات سنگ نمک دام به کشور های همسایه، انواع سنگ نمک مکعبی، سنگ نمک برش خورده گرد، بسته بندی کارتن 20 کیلویی، سنگ نمک سفید فله کیسه 20 کیلویی.

برای اینکه نیاز گوشتی هر کشوری تامین گردد باید واحد های دامداری با قدرت بیشتری به کار خود بپردازند که کشور های همسایه برای رسیدن به این هدف مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین می نمایند. سنگ نمک دام یکی از محصولاتی است به این کشور ها صادر می شود و به آن ها کمک می کند تا بتوانند نیاز های دامی خود را به شکل موثری برطرف نمایند.

سنگ نمک دام چه کاربردی دارد؟

برای اینکه بتوان با اهمیت سنگ نمک آشنا شد باید با کاربرد های مختلفی که برای دام ها دارد آشنا گردید که می تواند بر روی میزان تولید گوشت تاثیر زیادی را بگذارد.
با این حال آن جه که واضح است این می باشد که سدیم یکی از عناصر مهم برای انجام فعالیت های متابولیسمی است و باید تامین گردد که استفاده از سنگ نمک می توان این مسئله را رفع نماید.
هر چند که امروزه بیشتر از نمک ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های گوارشی در دام ها استفاده می شود که تاثیرات خاصی نیز در این حوزه داشته است.

به خصوص مصرف سنگ نمک باعث می شود که بیماری های دهانی و دندانی به مقدار زیادی از بین بروند و گاو می تواند بهترین تغذیه را با استفاده ار دندان هایش داشته باشد.
خوشبختانه سنگ نمک در کنار سایز مکمل ها قرار داده می شود و همین امر باعث شده است که میزان رشد دام ها به شکل فزاینده ای افزایش پیدا کند.
انواع سنگ نمک بر اساس معدنی که از آن به دست آمده اند می توانند دارای املاح متفاوتی باشند ولی سدیم عنصری است که در ساختار همه آن ها قابل مشاهده است.

سنگ نمک دام

صادرکننده برتر انواع سنگ نمک در ایران

با توجه به تعداد بالای معادن نمک در ایران می توان بسیاری از محصولات در این بخش را به کشور هایی که متقاضی این محصول هستند ارائه کرد.
مجموعه سنگ نمک هالیتو با بکارگیری نیروی های مجربی که دارد موفق شده است که قرارداد های تجاری بزرگی در این زمینه ببندد و بخش عمده ای از نیاز کشور های همسایه را تامین می نماید.
با توجه به ظرفیت های عظیمی که در این صنعت وجود دارد می توان امیدوار بود که در سال های پیش رو محصولات ایرانی جایگاه ممتازی را در این زمینه پیدا می کنند.

ببینید

برای مشاهده آمار صادرات سالانه سنگ نمک این صفحه را ببینید

سنگ نمک دام

همه کشور ها دوست دارند که میزان تولید گوشت خود را افزایش دهند که برای این هدف باید از محصولات ایرانی مانند سنگ نمک بیشترین کمک را بگیرند.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.