آجر نمک

ساخت انواع آجر نمک با بهترین کیفیت، ابعاد 10*15 و 10*20 ضخامت 3 سانت تا 5 سانت،خرید بلوک نمکی جهت آشپزی، فروش به صورت عمده، صادرات به کشور آذربایجان و ترکیه تحویل در کشور مقصد.

از پختن نمک به صورت قالبی و ترجیحا به صورت بلوک ،آجر نمک ساخته می شود. این آجر امروزه مصارف زیادی دارد از جمله آشپزی این بلوک به عنوان تخته در زیر مواد غذایی استفاده می شود یا در فر با مواد غذایی گذاشته می شود.

معرفی مرکز تولید آجر نمک

یکی از تمایل های غذایی که طی چند سال اخیر به آرامی ظاهر شده است، پختن نمک است. بلوک نمکی یک تخته نمک خالص است که در کشور ما پخت بلوک نمک در چند جا تهیه می شود و مرکز تولید آجر نمک کشور هستند.

پخت و پز با یک بلوک نمک

قبل از اینکه روی آن ها آشپزی باید بلوک های نمکی گرم شوند.  متداول ترین روش پیش گرمایش ، قرار دادن بلوک نمک در بالای اجاق گاز (نه در اجاق گاز) و گرم کردن آن به آرامی است.  دستورالعملها توصیه می کنند که از روی حرارت کم شروع کنید و به تدریج هر 15 دقیقه یکبار حرارت را روشن کنید تا این که بلوک نمک برای پخت و پز به دمای مطلوب برسد. از بلوک های نمکی می توان برای پختن گوشت ، ماهی ، تخم مرغ ، نان ، پیتزا و موارد دیگر استفاده کرد.

یکی دیگر از کاربرد های بلوک نمک استفاده از آن در معماری و دکوراسیون داخلی است که انرژی مثبت زیادی را به اطراف پخش می کند‌. این بلوک ها به دلیل انعکاس نور درون خود بسیار جذاب هستند در معماری و دکور خانه شما.

همچنین بلوک های نمکی می توانند گرمای شدید تحمل کنند و همچنین می توانند سرمازدگی شدیدتر تحمل کنند. یک بلوک نمک را در فریزر قرار دهید و بعد از سرد شدن آن ، می توانید از غذاهای سرد و ایمن استفاده کنید.  به جای قرار دادن چیزی مانند میگو در کاسه ای که داخل یک کاسه دوم پر از یخ قرار گرفته است، میگو را می توان به طور مستقیم روی بلوک نمک سرد قرار داد تا سرمای درون چند ساعت حفظ شود.

آجر نمک

  نگهداری از آجر نمکی

بلوک نمک سالها عمرخواهد کرد.  تمیز کردن آنها آسان است.  هنگامی که در دمای اتاق قرار دارند، باید آنها را شستشو دهید (بدون مواد شوینده) تا زمانی که تمام مواد غذایی از بین بروند و سپس با یک حوله تمیز خشک شوند.  آنها باید در محلی با رطوبت کم نگهداری شوند.

قیمت نهایی فروش انواع آجر نمک

در سایت های معتبر مجازی قیمت انواع آجر نمک به نمایش گذاشته شده است تا از قیمت های آن اطلاع یابید. قیمت آجر نمک به ابعاد و تعداد سفارش بستگی دارد.

قیمت روز آجر نمک

برای اطلاع از قیمت روز آجر نمک از این صفحه بازدید نمایید

آجر نمک

برای اطلاع از قیمت روز اجر نمک و همچنین ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.