سنگ نمک سفید

تولید انواع سنگ نمک سفید در ایران، سنگ نمک سفید گرمسار مخصوص خوراک دام، سنگ نمک درجه یک بدون کلسیم مخصوص عملیات سختی گیری و احیای رزین.

مدل های مختلف سنگ نمک

مدل های مختلف سنگ مورد نظر می تواند در ساختار آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد تابش نور خورشید باعث به وجود آمدن انرژی طبیعی در این سنگ های می شود. از نمونه های این سنگ در سطح کشور مبتوان موارد زیر را نام برد:

  • بلور نارنجی
  • بلور قرمز
  • بلور سفید
  • بلور نارنجی

این مواد از مدل های متنوع بلور سنگ نمک در سطح کشور بوده است که مصرف کردن و خوردن ان نیز برای بدن مفید می باشد مثلا بلور قرمز در بدن فرد مصرف کننده جریان خون را افزایش می دهد و میزان تحرک بدن به این صورت افزایش می دهد.
بلور زد برای مصرف کننده باعث می شود که فعالیت غده پانکرانس فعال گردد و میزان درک و فرد را افزایش دهد. بلور سفید نیز برای علاقمندان خاصیت پاک کنندگی را دارا می باشد بلور صورتی میزان حس همکاری را در افراد افزایش می دهد.  خاصیت بلور قهوه ای نیز در تعادل و عملکرد افراد موثر بوده است که مشتریان می توانند با استفاده کردن از این نمک به سلامتی خود کمک کنند.
ساختار کلی این کریستال ها الکتریکی بوده است و این حالت در این سازه باعث می شود که سنگ نمک به راحتی تغییر شکل داده از حالت بلوری به مایع و بر عکس تغییر شکل می دهد.
مصرف کردن این نمک برای کودکان نیز تاثیر گذار بوده است و باعث ایجاد تحرک و سلامتی در مصرف کنندگان می شود.

سنگ نمک سفید

تهیه سنگ نمک سفید به صورت عمده

سنگ نمک سفید یکی از سنگهای موجود در سطح بازار بوده است که از دو عنصر کلر و سدیم تشکیل شده است. این سنگ زمانی که به صورت بلور شکل گیرد سنگ نمک را برای خود به وجود می آورد. از این سنگ در سطح کشور برای پاک کردن محیط از آلودگی ها و دور کردن انرژی منفی مورد استفاده قرار می گیرد. بر روی این سنگ دانشمندان زیادی کار کرده اند و همه می گویند که دروئن این نمک ها بارهای مثبت و منفی موجود است.

تهیه سنگ نمک سفید به صورت عمده و یا خرده در داخل کشور توسط مجموعه سنگ نمک هالیتو صورت می‌گیرد همچنین سنگ نمک سفید صادراتی با خلوص 99.5 درصد یکی از نایاب ترین سنگ نمک های سفید در دنیا توسط این مجموعه عرضه می‌شود.

سنگ نمک سفید
قیمت سنگ نمک سفید در سطح بازار بستگی به میزان خرید مشتری دارد 
تولید کننده سنگ نمک همان طور که گفته شد به صورت طبیعی برداشت شده و با انجام دادن فراینده ای خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.