ساخت اتاق نمک

بزرگترین مرکز ساخت اتاق نمک در ایران، کلینیک نمک درمانی، تجهیزات اتاق نمک، آجر نمک ویژه ساخت اتاق نمک، ساخت اتاق نمک به سبک غار نمکی.

امروزه استفاده از اتاق نمک روز به روز در حال گسترش بوده چرا که این اتاقها دارای کاربردهای فراوانی در زمینه بیماری‌های قلبی و ریوی و بیماری‌های روحی دارند. نمایندگی‌های ما با داشتن بزرگترین مرکز ساخت اتاق نمک در ایران اقدام به تولید و فروش آن در سراسر کشور نموده اند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت به آدرس‌های موجود در سایت مراجعه نمایید.

طراحی و اجرای اتاق نمک

تجهیزات اتاق نمک بر اساس انرژی مثبت کار می‌کنند به صورتی که اصول کار اتاق نمک به یون منفی گره خورده است.
هر سال بهار، مبتلایان به آلرژی دورهای معمولی را با داروهای تجویزی ، آنتی هیستامینها و مواد ضد احتقان درمان می‌کنند.
از آنجا که هیچ یک از این موارد تسکین طولانی مدت ندارند و خواب آلودگی همراه با آن نمی تواند به اندازه علائم باشد ، تعداد فزاینده ای از بیماران به سمت داروهای مکمل مانند هالوتراپی روی می‌آورند. نمک خشک گرده و آلرژن ها را جذب می کند و روند پاکسازی طبیعی سیستم تنفسی را تقویت می کند. این روش های درمانی همچنین باعث شکسته شدن مخاط در مجرای بینی و مجاری هوایی و کاهش باکتریها و التهاب می شوند.

ساخت اتاق نمک
بنابراین پیشنهاد ما به این افراد استفاده از اتاق‌های نمک بوده.

نمک درمانی، با عنوان هالوتراپی شناخته می شود، یک روش طبیعی برای درمان بیماری های تنفسی و پوستی است. مقدار زیادی نمک دریا روی دیوارها و کف ما قرار دارند ، اتاق نمک را به یک محیط طبیعی ضد باکتری ، ضد قارچ و ضد بیماری زا تبدیل می کند. این باعث ترشح مخاط می شود، به عنوان یک ضد التهاب عمل می کند و با میکروب های مضر در ریه ها مبارزه می کند. افراد متخصص کلرید سدیم خالص درجه دارویی (نمک) را خرد می کند و آن را به عنوان نمکی خشک به داخل اتاق نمک پراکنده می کند. افراد فقط به مدت 30 دقیقه می توانند در حالت استراحت و استراحت قرار بگیرند و از محیطی آرام و آرام لذت ببرند ، که عده ای آن را شبیه یک روز آرام در اقیانوس می دانند.

از آنجایی که بسیاری از افراد دارای درجات مختلفی از حساسیت های محیطی هستند، به همین دلیل متخصصان ساخت این اتاق از مردم و مراجعان می خواهند از پوشیدن محصولات معطر در هنگام استفاده از اتاق خودداری کنند تا این تجربه برای همه لذت بخش تر شود.

هزینه ساخت اتاق نمک مجهز

ساخت اتاق نمک

قیمت ساخت اتاق نمک با استفاده از سنگ نمک بسیار بیشتر از دیگر موارد آن است. پیشنهاد ما به شما این است که از نوع پاششی آن استفاده نمایید. کما اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی نیز از این روش استفاده می‌نمایند.جالب است بدانید امروزه بیمارستان‌های نمکی زیادی در سطح جهان اقدام به درمان کرده‌اند و نتیجه بسیار  رضایت بخش بوده است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.