اولین تولید کننده نمک دامداری در کشور استان سمنان است. بی رقیب ترین استان در تولید نمک دامداری می باشد. نمک دامداری محصولی درجه یک برای دام هاست. جز محصولات صنایع دام به شمار می رود. اهمیت نمک های دامداری چیست. افزایش میزان شیری که از حیوانات اهلی بدست می آید.

تهیه و توزیع انواع نمک دامداری در کشور

محصولی که خودش است و مواد تشکیل دهنده اش. بی نظیر ترین محصول از لحاظ مواد افزودنی. کوه نمک است. این کوه نمک توسط آسیاب شکسته می شود. و به صورت سنگ نمک به دست مصرف کننده می رسد.

متخصصان و تولیدکنندگان کارخانجات نمک، این ماده معدنی را از کوه های مخصوص نمک که در مکان های مختلف کشور عزیزمان ایران است، جمع آوری می کنند.

استان سمنان دارای بی نظیر ترین کوه های نمک هستند. از این جهت اکثر کارخانه های نمک در این مکان ها دیده می شوند.

چرا این محصول متقاضی زیادی برای مصرف دارد؟ برای پاسخ بایستی به طور کامل مواد تشکیل دهنده آن مورد بررسی قرار بگیرد. نمک دامداری شامل کلرید سدیم است. از این زاویه به مراتب قیمت آن برای مصرف کننده بسیار به صرفه تر است.

قیمت پایین یکی از عالی ترین گزینه ها برای مصرف کننده می باشد. چرا که در این بین سود فراوانی نصیب آنها خواهد شد. به یقین یک کوه نمک کوچک شده به وزن 2 کیلو هفته ها طول می کشد تا تمام شود. این مزا نمک دامی مصرف کننده را خوشحال می کند.

سنگ نمک آسیاب می شود. به دنبالش به وسیله سرندهایی به قطعات کوچکتر تقسیم می شود. و در نهایت در کیسه های مخصوصی از جنس لمینت بسته بندی می شوند. کیسه های بسته بندی بایستی باید ضد رطوبت باشد تا مانع از کپک زدگی شوند. و در آخر به بازار عرضه می شود.

نمک دامداری

قیمت فروش عمده نمک دامداری

فروش عمده نمک دامداری بر اساس واحد تن خرید و فروش می شود. قیمت نمک دامداری در بازار فعلی را می توانید از سایت ما جویا شوید.

در نظر داشته باشید قیمت ها در کشورمان دائما در حال بالا و پایین رفتن است. با استناد به اینکه انواع نمک دامداری موجود در کارخانجات به دلیل افزودن مواد افزودنی دارای قیمت های متفاوتی خواهند بود. لذا کماکان کیفیت ها ی متفاوتی هم دارند.

قیمت روز

برای اطلاع از قیمت روز سنگ نمک دامی از این صفحه بازدید نمایید

نمک دامداری

دلیل اساسی که سنگ نمک، آب را خیلی سریع جذب می کند. کلسیم زیاد آن است. که خود عامل اصلی سفت شدن سنگ نمک به حساب می آید. لاجرم به ضرورت ، به سنگ نمک فروسیانید پتاسیم می افزایند. در نتیجه با افزایش قیمت نمک روبرو می شویم.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.