سنگ نمک دکوری

قیمت سنگ نمک دکوری ارزان، سنگ نمک های آیه دار، انواع سنگ نمک چشم نظر بدون چراغ با برچسب های فوق العاده زیبا و قیمتهای بسیار ارزان، فروش عمده سنگ نمک تزیینی با ارسال به سراسر کشور.

وجود سنگ نمک در خانه فواید بسیاری دارد و احتمالا با بعضی از خواص آن آشنا هستید سنگ نمک دکوری از سنگ های زیبا و مفید است که نگه داشتن آن در منزل باعث پاک شدن محیط، دفع انرژی منفی، بهبود کیفیت خواب، کاهش استرس و همچنین ایجاد آرامش می شود.

این کانی طبیعی در درمان برخی از بیماری ها نیز موثر واقع شده است عناصر سدیم و کلر هنگامی که به حالت بلور در می آیند تشکیل سنگ نمک می دهند که خواص بالایی دارد.

سنگ نمک دکوری

نحوه تولید آباژور سنگ نمک

یکی از کاربردهای سنگ نمک دکوری استفاده از آن جهت پاکسازی فضای محیط اطراف است و این روزها برای تزئین اتاق خواب بسیار پرطرفدار شده اند که طی مراحلی ساخته و تولید می شوند که در اینجا به طور کلی به آن خواهیم پرداخت.

تولید سنگ نمک آباژور کاری تخصصی است که باید با نهایت دقت انجام گیرد زیرا سنگ نمک بسیار با ارزش بوده و برش آن نیز مشکل صورت می گیرد و سخت تر شدن سنگ نمک باعث شکسته شدن مته هنگام کار خواهد شد.

در مراحل مختلف تولید آباژور سنگ نمک، همواره باید سعی کرد که برش ها با ظرافت و زیبایی تمام انجام شوند. برای اتاق خواب های بزرگ و یا سالن، آباژورهای سنگ نمک بین 3 تا 6 کیلوگرم و برای اتاق خواب های کوچکتر، آباژورهایی بین 1 تا 3 کیلوگرم تولید می شود.

در تولید آباژورها از لحاظ ظاهر، به درخشش بیشتر آن ها توجه می شود. همچنین به رنگ آن ها از لحاظ رنگ درمانی و تاثیر آن در افزایش سطح انرژی و بهبود حالات روحی فرد نیز دقت می شود.

انتخاب سنگ نمک در مرحله ابتدایی و سپس برش مناسب عامل اصلی در نتیجه کار نهایی خواهد بود.

سنگ نمک دکوری

سنگ نمک دکوری را کجای خانه قرار دهیم

سنگ نمک دکوری یا وسایلی مانند چراغ سنگ نمک را باید در جایی از خانه قرار دهید که در آن زیاد رفت و آمد دارید تا اثرات آن را به خوبی دریافت کنید.

سنگ نمک به دلیل خاصیت مهمی که در پالایش محیط اطراف خود دارد نقش بسیار پر رنگی در این زمینه دارد لذا در علم فنگ شویی گفته شده در جاهایی از خانه که آلودگی بیشتری وجود دارد نیز سنگ نمک قرار دهید.

سنگ نمک با قرار گرفتن در اتاق خواب باعث تسهیل جریان خون و راحتی خواب شبانه می شود از طرفی سنگ نمک به دلیل دارا بودن عناصری مانند سدیم و کلر که از مواد ضروری برای بدن هستند باعث کم شدن انرژی‌های منفی و استرس و کمک به خوابی آرام می شود و همچنین باعث می شود از طریق پوست این مواد جذب بدن شوند.

سنگ نمک دکوری

بازار فروش چراغ خواب سنگ نمک

فروش سنگ نمک برای منظورهای گوناگون از جمله استفاده در ساخت چراغ خواب سنگ نمک، با کیفیت متفاوت در بازار موجود می باشد.

بهترین نوع سنگ نمک نوعی است که از جنس درمانی باشد و برای این منظور باید از سنگ نمک با خلوص بالاتر از 98.5 درصد استفاده کرد.

مجموعه سنگ نمک هالیتو سنگ نمک با خلوص بالاتر از 98.5 درصد را در سه رنگ سفید، نارنجی و قرمز جهت کارگاه های برش سنگ نمک عرضه می کند.

علاوه بر چراغ خواب سنگ نمک، اجر نمک درمانی هالیتو برای ساخت دیوار نمک و اتاق نمک نیز همواره مورد توجه است و مشتریان فراوانی دارد.

سنگ نمک دکوری

فروش عمده سنگ نمک تزیینی

فروش عمده سنگ نمک برای کارگاه هایی که سنگ نمک دکوری می سازند و از طرفی فروش عمده سنگ نمک تزیینی برای صاحبان مغازه و غرفه و افرادی که در منزل اقدام به فروش سنگ نمک می نمایند از فعالیتهای اصلی مجموعه سنگ نمک هالیتو در بخش فروش سنگ نمک تزیینی است.

یادداشت

برای مشاهده محصولات سنگ نمک تزیینی از این صفحه بازدید نمایید

سنگ نمک دکوری

امکان تک فروشی برخی محصولات مجموعه نیز وجود دارد برای مشاهده و سفارش محصول مورد نظر از این صفحه بازدید نمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.