سنگ نمک دامی

سنگ نمک دامی مکعبی با بسته بندی کارتن مخصوص صادرات، امکان تحویل سنگ نمک مکعبی در رنگ های قرمز، نارنجی و سفید، ارسال سنگ نمک فله دامی به سراسر کشور.

دلیل استفاده نمک در گاوداری

نمک ها حاوی سدیم و کلرید هستند که برای تولید شیر برای گاوها ضروری هستند اگر نمک کافی به گاو ها نرسد  گاو ها به شدت کم اشتها می شوند و وزن کم می‌کنند و با گذشت زمان و در صورت نرسیدن نمک کافی به گاو، حیوان رو به خوردن موادی مانند خاک و لیس زدن در و دیوار خواهد نمود.

برای از بین بردن تمامی این مشکلات و جلوگیری از وقوع این حوادث، حتما از سنگ نمک در آخور گاوها استفاده کنید.

همچنین سنگ نمک علاوه بر سدیم و کلرید، مواد معدنی دیگری همچون منیزیم، فسفر، کلسیم نیز داراست که سدیم سطح ph خون را تنظیم کرده و کلرید باعث هضم غذا می‌شود و به متعادل شدن سطح اسید خون کمک می‌کند و  در نتیجه می‌توان گفت گاوها همیشه به سنگ نمک  نیاز دارند.
سنگ نمک  برای سیستم عصبی دام ها، ماهیچه‌های آنها سیستم گردش خون و استخوان آن ها بسیار مفید است.

یادداشت

اگر دام سنگ نمک مصرف کند باعث افزایش اشتها در حیوان می‌شود و رشد آن را سریع تر می‌کند

سنگ نمک دامی

آشنایی با سنگ نمک سفید دامی

سنگ نمک دامی برای دامپروری‌ها و دامداری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و معمولاً در رنگ های سفید روشن و یا سفید رگه دار بیشترین نوع استفاده را در ایران دارد.

سنگ نمک هر چه سفیدتر باشد طبیعتا سدیم بالاتری دارد و مناسب دام است اما سنگ نمک های قرمز رنگ و نارنجی رنگ مناسب خوراک دام نیستند چرا که اهن فراوانی را بدون دلیل وارد چرخه تغذیه دام می‌کنند که ضروری نیست.

سنگ نمک دامی

سنگ نمک دامی مکعبی

سنگ نمک دامی معمولاً در دامداری ها به صورت تکه های کلوخه استفاده می‌گردد و علت اصلی آن نیز ارزان بودن این نوع از سنگ نمک است و نمونه برش خورده آن مناسب بازارهای صادراتی است.

یادداشت

سنگ های نمک مکعبی در بسته بندی کارتنی های 20 کیلویی عرضه می‌شود

البته مزایای سنگ نمک برش خورده برای احشام بسیار فراوان است مثلا حمل و نقل آسان برای دامداران یا لیس زدن راحت تر سنگ نمک برای گاو بدون احساس خشونت از مزایای بسیار عالی سنگ نمک برش خورده است.

سنگ نمک دامی

خرید عمده سنگ نمک دامی

سنگ نمک دامی یکی از مسائل بسیار اساسی و مهم در مبحث خوراک دام است و بدون آن طبیعتا یک پای گاوداری و دامداری خواهد لنگید و ضررهای جدی انتظار جامعه دامپروری را خواهد کشید.

برای پیشگیری از هر گونه موردی در آینده که ناشی از عدم استفاده از سنگ نمک باشد بهتر است از همین حالا به فکر تامین سنگ نمک مخصوص دام باشید.

در این زمینه می‌توانید از تنوع سنگ نمک های موجود در مجموعه سنگ نمک هالیتو بهره ببرید.

سنگ نمک دامی

ارسال سنگ نمک دامی به سراسر کشور و صادرات سنگ نمک دامی کلوخه و برش خورده از مهمترین فعالیتهای این مجموعه می‌باشد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.